Ana içeriğe atla

Ebru Gündeş - Evet (2008)


Son dönemde bu kadar sağlam parçanın bulunduğu bir albüm dinlememiştim.

Her ne kadar albüm kapağının "çakma lopez" olduğu bariz ortada olsa, gerek müzikalite, gerekse parçaların bütün albümde ayrı ayrı dinlenebilir nitelikte olması gerçekten takdiri hak ediyor.
10 parçanın 9 unu hiç ileri sarmadani hepsini ayrı duygu ve keyifle dinleyebildiğinizi rahatlıkla söyleyebilirim.

Bazen insan oğlu niye böyle güzel şarkı sözlerini ben yazamıyorum diye kendi kendine soruyor...?

01.Harika

Acımı görür gibiyim ben aslında
Sen acılara bile gülemiyorsun
Bir gece evde otur kendi adına
Durduğun yeri bile göremiyorsun

Aklım sende kalıyor gözden uzak olunca
Omzunda uyusam bütün ömrüm boyunca
Kaderime ağladım tükendi genç çağlarım
Bırak eskisi gibi olalım

Allah özelini güzelini yazsın alnıma
Onu bulduğumda mutluluktan geldi ağlama
Sonu çabuk olurumut olur hiç korkmayasın
Çünkü varlığınla yokluğunla sen harikasın


02-Ölümsüz Aşklar

Bu gül bahçesinde kaç günlük ömrün var
Solmadan yaşarsan şöyle bir an kadar
Koca hayat dediğin bir kaç hatıra
Bir gülle bahar gelmez baksana etrafına

Bir gülle bahar gelmez baksana etrafına
Nice sultanlar orda
Kara toprak altında
Sana mı kalacak dünya
Hayata söven de çok
Ölüme gülen de çok
Ah bunu tatmayan yok

Ölümsüz aşklar var da ölmeyen aşık var mı?
Güvenme gençliğine ölen hep ihtiyar mı?

Ölümsüz aşklar var da ölmeyen aşık var mı?
Güvenme gençliğine ölen hep ihtiyar mı?

04-Sadece Sevdim

Olmaz sana kalpten sitemim
Her ne dersem dilimden
Eğer seni incitirse bu kalp inan sökerim yerinden
Anlamıyorsun gönül derdinden

Neler çektim elinden
Kaç kere kırdın, kaç kere üzdün
Beni perişan ettin sen

Yine de ah etmedim, yine de ah etmedim
Sadece sevdim, sadece sevdim, sadece sevdim ben

Kıymaz sana kalpten bu yürek
Her ne dersem dilimden
Senin için atmazsa bu kalp
Söküp atarım yerinden

Anlamıyorsun gönül derdinden
Neler çektim elinden
Kaç kere kırdın, kaç kere üzdün
Beni perişan ettin sen

Yine de ah etmedim, yine de ah etmedim
Sadece sevdim, sadece sevdim, sadece sevdim ben

05-..Evet..

Aradım seni yıllarca çok aradım
Yağmur çamur demedim çok yollar aştım
Adını dağlara taşlara yazdım
Sen benim en büyük aşkımsın aşkım

Adını dağlara taşlara yazdımS
en benim en büyük aşkımsın aşkım

Evet söylüyorum evet istiyorum

Evet seviyorum aşığım sana

Evet söylüyorum evet istiyorum

Evet seviyorum aşığım sana

Evet söylüyorum evet istiyorum

Evet seviyorum aşığım sana


06-Tükeneceğiz

Ne böyle senle ne de sensiz
Yazık yaşanmıyor çaresiz
Ne bir arada ne de ayrı
Olmak imkansız hiç sebepsiz

Ne hayallerle ne ümitlerle
Mutlu olmaktı dileğimiz
Suçlu ne sensin ne de benim
Şimdi sensizim sen de bensiz

Bir an gelip te küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İşte biz o Gün düşüneceğiz

Etrafımızı sarıverecek
Bir boşluk ki asla bitmeyecek
Her şey bir anda anlamsız gelecek
İşte biz o gün tükeneceğiz

07-Kızıl Mavi

Gittin boynumu büktün
Nasıl üzüldüm nasıl üzüldüm nasıl üzüldüm bilemezsin
Uyandım bir sağa döndüm bir sola döndüm deliye döndüm
Görsen ölürdün, gidemezdin

Başımın ucunda tek kelimelik ayrılık
Büyük harflerle sessizce çıkmış gitmiş
Elinde tuttuğun karar bense sanık
Cezam müebbet aşk tek sorun yalnızlık

Biraz kızıl biraz mavi
Yalnızlığın asil rengi
Gün batmadan dönsen bari
Keşke dedim duymadın mı

Biraz kızıl biraz mavi
Yalnızlığın asil rengi
Gün batmadan dönsen bari
Keşke dedim duymadın mı

08-Dert Faslı

Yine akşam oldu, dert faslındayım
Üstüme, üstüme gelir geceler
Ah bu ne yangın, ah bu ne derttir
Buna eyvah yar
Yürek yareler içinde sarılırsa sar

Aşk dilencisiyim şimdi sayende
El açtım mutluluk dileniyorumS
ana bin türlü beddua ederdim de
Kalbim olmaz diyor, kıyamıyorum

Yine akşam oldu dert saya saya
Beni demden deme koyar geceler
Ah bu ne yangın, ah bu derttir
Bu ne eyvah yar
Yürek yareler içinde, sarılırsa sar

Aşk dilencisiyim şimdi sayende
El açtım mutluluk dileniyorum
Sana bin türlü beddua ederdim de
Kalbim olmaz diyor, kıyamıyorum

09-Evlenir miydik?

Nasıl isterdim senle aglayan bir bebegin sesine uyanmayı
Nasıl isterdim bilsen
Bir ömür boyu senin nefesini duymayı

Ben soylerim gonul dinler
Şarkılar hala güzel
Olmayacak dualarda ihtimaller sana özel
Üzgünüm ikimiz için

Sen gözümün bebegi
Hala yanar bende
Aşkımın mangal yüregi
Hep sorup duruyorum
Bazen kendi kendime
Ayrılmasaydık evlenirmiydik

Anıların selamı var üzerimde kalmasın
Ne kadar uzak olsak o kadar yanımdasın
Hep sorup duruyorum
Bazen deli gönlüme
Ayrılmasaydık evlenirmiydik??

10-Dünya Dönüyor

Sen ne dersen de,sen ne dersen de
Dünya dönüyor dönecek
Hayat sensizde sürecek
Bitecek acılar bu günler geçecek
Sen ne dersen de

Yalan değil,yalan değil
Seni sevdiğim yalan değil
Kahrolduğum yalan değil
Duyarsam bir gün başka
Sevgili bulduğunu,yalan değil
Artık kızmıyorum kaderime
Bıraktı beni kendime
Bahtın açık olsun,yolun açık olsun

Bırak beni halime
Dünya dönüyor dönecek
Hayat sensizde sürecek
Bitecek acılar bu günler geçecek
Sen ne dersen de
Unutacağım,unutacağım
Gözlerinin rengini
Acı veren sevgini

Karar verdim artık
Senin herşeyini unutacağım
Kader değil,kader değil
İçimdeki duygular
Kaybettiğim umutlar
Zalimce imzalanan
O acı hatıralar,kader değil
Artık kızmıyorum kaderime
Bıraktı beni kendime
Bahtın açık olsun,yolun açık olsun
Bırak beni halime

Dünya dönüyor dönecek
Hayat sensizde sürecek
Bitecek acılar bu günler geçecek
Sen ne dersen de

Yorumlar

  1. efenim nedir bu duygusal mod :) bu duygusal modları, "keşke ben de böyle şarkı sözleri yazabilsem" tarzı iç çekişler genelde bayanların veya hormonları kontrolü ele geçirmeye çalışan insan sözlerine benziyor :p

    hemen insanın en çok konuşmayı sevdiği nesne olan kendisi durumuna geçeyim, ben de eagle eye (2008), die hard 4, bourne ultimatum filmlerindeki gibi ordan oraya koşup sert sert bakıp kendimi adrenalin manyağı yapmak istiyorum...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Günümüzde Gelişen Teknolojinin Örgütlerin Yapı ve İşleyişleri Üzerindeki Etkisi

İÇİNDEKİLER 1. Giriş 2. Örgüt Nedir ? 3. Örgüt Yapısı 4. Teknoloji nedir ? 5. Görüşler 5.1 Woodward Araştırması 5.2 Aston Grubu Araştırması 5.3 New Jersey Araştırması 5.4 Tavistock Enstitüsü Çalışmaları 5.5 James Thompson ‘un Temel Teknolojiler Sınıflaması 5.6 Charles Perrow’un Rutin/ Rutin Olmayan İş Sınıflaması 6. Sonuç 7. Kaynaklar 1. Giriş Yeni teknolojiler, günümüzde yeni örgütlerin kurulmasını sağlamakta veya kurulu olan örgütlerin yapılarını değiştirmesinde neden olmaktadır. Ayrıca işletmeler arası rekabetin artmasına da neden olmaktadır. Çalışanların işi yapma şekli değişip, örgüt için daha faydalı duruma gelmişlerdir. Artık örgütlerde çalışanların yapması gereken işler, teknoloji sayesinde daha kısa zamanda ve sıfıra yakın hatayla yapılmaktadır. Örgütlerde yeni teknolojinin kullanılmasının birçok fayda olması yanında problemlere de yol açmaktadır. Önceleri örgüte yeni bir alanda teknolojiyle ilgili bir değişiklik yapıldığında teknik problemler ortaya çıkabiliyordu.

Indiana Jones :Kristal Kafatası Krallığı (2008)

Aslında ben küçüklüğümden ber böyle "Indiana Jones" tarzı filmleri severim... Neden derseniz, bu tür yapımlarda hem tarih bilginizi güncelliyor (göreceli de olsa) hem de ufak tefek aksiyonel yaklaşımlar ile anlık heyecanlar yaşayabiliyorsunuz. Serinin son filmi olan "Indiana Jones :Kristal Kafatası Krallığı " konu olarak aslında bir nevi X-Files tarzında bir yaklaşımda bulunarak mevzuyu irdelemiş... efenim nedir olayı? diye soruları yanıtlamak mümkün ancak spoiler verme kaygısını da güttüğümüzden üstü kapalı, Indiana Jones amcamızın bu sefer uzaylı-ufo-medeniyetler ekseninde macerasını yaşanıdığını ifade edebiliriz. (Gerçi koca film boyunca bi uzaylı kafatasını taşımak ve bunun çeşitli nimetlerinden faydalanmakta nasip oldu amıcaya :D ) Vel hasıl, izlenmesi kolay, akıcı bir kurguya sahip, Harrison Ford abimizin güzel oyunculuğu ile de gayet keyifli bir film olmuş... 7/10

Microsoft Ürünlerinde Action Pack Lisans Çözümü

Eğer Microsoft Çözüm Ortaklığı anlaşmanız var ise çeşitli lisanslama avantajlarından faydalanma şansınız var... Action Pack Lisans çözümü de bunlardan birisi... konuyla ilgili detaylı bilgiye ulaşmak için buradaki adresi ve içerik içinse burasını kullanabilirsiniz ... İşe yarıyor.